Branding | Σχεδιασμός Λογοτύπου

Το λογότυπο ενσωματώνει την ταυτότητα της επιχείρησης στην «εικόνα» του και προωθεί την άμεση αναγνωρισημότητά της από το καταναλωτικό κοινό. Ακολουθεί κάποιες τεχνικές και αισθητικές προδιαγραφές, όπως:

  • απλότητα, για να επιτρέπει την εύκολη αναγνώριση, την ευελιξία και την απομνημόνευση.
  • αξιομνημόνευτο, άμεσα συνυφασμένο με την απλότητα. Όσο πιο απλό είναι ένα λογότυπο τόσο πιο εύκολα αναγνωρίσιμο και αφομοιώσιμο γίνεται από το ευρύ κοινό.
  • διαχρονικότητα, ένα αποτελεσματικό λογότυπο πρέπει να μπορεί να ενισχύει την εικόνα της επιχείρησης με την πάροδο των χρόνων. Γι αυτό και δεν ακολουθούμε πάντα τις επιταγές της «γραφιστικής μόδας» κατά τον σχεδιασμό του.
  • ευελιξία, καθώς θα πρέπει να εφαρμόζεται σε μία ποικιλία μέσων και εφαρμογών. Πρέπει να είναι λειτουργικό, γι αυτό και δουλεύεται σε γραμμική μορφή, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η κλιμάκωσή του σε οποιοδήποτε μέγεθος. Οι χρωματισμοί του πρέπει να λαμβάνουν σοβαρά υπόψη το κόστος μελλοντικών εκτυπώσεων, καθώς επίσης θα πρέπει το αποτέλεσμα να μην αλλοιώνεται ακόμη κι όταν έχουμε να κάνουμε με μία μονόχρωμη παρουσίασή του.
  • καταλληλότητα, καθώς η ταυτότητα της επιχείρησης πρέπει να παρουσιάζεται μέσα από το λογότυπό της. Σε αυτό μεγάλη σημασία παίζει η επιλογή γραμματοσειράς, χρωμάτων και ύφους.
branding-bottom-image